FAQ

Veelgestelde vragen

Wij leveren uitgebreide en actuele bedrijfsgegevens van alle bedrijven in Nederland. Van nieuwe bedrijven, bestaande bedrijven tot opgeheven bedrijven, inclusief contactinformatie en sectorinformatie zoals opgegeven bij de Kamer van Koophandel is. Dit alles vullen wij aan vanuit diverse bronnen waaronder de faillissementsvermeldingen die wij van Justitie ontvangen.

Onze gegevens worden continu bijgewerkt om ervoor te zorgen dat je altijd over de meest actuele en nauwkeurige informatie beschikt. Wij verrijken onze data vanuit verschillende bronnen. Het basisbestand is afkomstig van de Kamer van Koophandel en wordt dagelijks bijgewerkt net als onze meeste andere bronnen zoals faillissementen.

U kunt de gegevens eenvoudig exporteren via ons dashboard naar CSV / Excel formaat of JSon. Daarnaast is het ook mogelijk om rechtstreeks te koppelen met onze API en zo naadloos aan te sluiten op je interne systemen en bedrijfsprocessen.

Vanzelfsprekend! Ons supportteam staat klaar om je te helpen met al je vragen en eventuele problemen.

Onze data stelt je in staat om verouderde of incorrecte gegevens in jouw CRM te identificeren en te corrigeren, waardoor je relatiebestand altijd up-to-date is. Afhankelijk van de mogelijkheden die je intern hebt om te koppelen met jouw eigen systemen kun je onze gestructureerde export bestanden gebruiken of kun je rechtstreeks data opvragen via onze API.

Ja, je kunt eenvoudig bijhouden of je zakelijke relaties failliet zijn gegaan zodat je tijdig kunt reageren en risico's kunt minimaliseren. Dit kan in bulk door een lijst van kvk nummers van jouw relaties in ons systeem te uploaden, of door via onze API periodiek individuele bedrijven op te vragen en te controleren.

Met ons standaardabonnement kun je elke maand tot 100.000 bedrijven zonder enige beperking opvragen. Voor grotere volumes kun je contact met ons opnemen voor een maatwerkoplossing.